Новини

Друк

Світові продажі хутра досягли рекордної висоти

• Азія продовжує стимулювати зростання на китайському ринку та на  даний час складає 1/4 від загального обсягу продажів хутра
• Обсяг продажів на традиційних ринках протистоїть економічному спаду
• Шкури досягають рекордних цін на аукціонах
• Хутро є характерною ознакою  в нових колекціях Осінь / Зима


Міжнародна Федерація торгівлі хутром опублікувала цифри продажів хутра  у світі за 2010/2011рр., і вони показують впевнене зростання більш ніж на 7% (у річному обчисленні), незважаючи на економічний спад, відображають загальну тенденцію в секторі предметів розкоші. У довгостроковій перспективі оборот збільшився на 70% в порівнянні з 2000/1. Азіатські ринки Китаю, Гонконгу та Кореї показують значні успіхи у той час, як в Європі і Північній Америці, оборот виріс тому, що  ціни на шкури на аукціонах досягли рекордних максимумів. У США оборот повернуто до докризового рівня і складає майже 1 млрд. доларів США.

Хутро, як і раніше, є основною історії дизайну на подіумах Нью-Йорка, Мілана та Лондона, тому що такі дизайнери, як Marc Jacobs, Mulberry і Gucci націлені на  повернення придатного для носіння одягу класу люкс. Роздрібні продажі в Європі залишаються жвавими.

"У нинішній економічній ситуації ці цифри приголомшують",- сказав Марк Оутен генеральний директор Міжнародної Федерації торгівлі хутром (IFTF). "Вони показують, що дизайнери й споживачі продовжують свій любовний зв'язок з цим красивим, міцним і натуральним продуктом. Я впевнений, ми побачимо більш високі темпи зростання в наступному році, тому що ціни на останніх торгах б'ють рекорди. Це доводить, що виробники готові платити за якість, а  споживачі - вкладати гроші в розкіш на довгострокову перспективу ".


Друк

МЕХОВЩИКИ УКРАИНЫ ВОСТОРЖЕННО ВСТРЕТИЛИ ПРЕДСТАВИТЕЛЕЙ NАFА

Более 90 представителей меховой отрасли Украины - закупщики меха и производители меховых изделий, фирмы по выделке шкурок, а также представители розницы и дизайнеры - собрались в Ивано-Франковске 23 ноября на семинар NАFА, чтобы поближе познакомиться с исключительной коллекцией норки Black NАFА, изумительной палитрой норки NАFА Мink, шелковистыми лисами NАFА Fох и огромным разнообразием дикой пушнины NАFА Northern.

Меховщиков Тысменицы, Киева, Донецка, Днепропетровска и других городов Украины приветствовали Бобби Пулиос, Вице-президент NАFА по работе с клиентами, Оксана Мороз, Директор по Маркетингу NАFА по Восточной Европе и Светлана Кругликова, представитель NАFА в России. Во время семинара обсуждались следующие темы: особенности североамериканской норки, разнообразие дикой пушнины Канады и США, рекламная программа NАFА, семинары перед торгами и как приехать на аукцион в Торонто.

Участники семинара смогли также познакомиться с коллекцией изделий из великолепных мехов NАFА, образцами меха норки, лисы и дикой пушнины и новейшими технологиями обработки мехов Северной Америки.