Друк

Реклама Хутра (Великобританія)

Торгівля хутром вітає роз'яснення Органу рекламних стандартів Великобританії

 

 

Європейська асоціація звірівників  (EFBA) та Міжнародна федерація торгівлі хутром (IFTF) отримали роз'яснення з приводу реклами від Органу по стандартам у рекламі Великобританії, що стосуються GAIA (Глобальні дії в інтересах тварин) скарги на нещодавню рекламу,  опубліковану EFBA у парламентському журналі.

Рішення Ради ASA  чітко заявляє, що EFBA не потрібно відкликати свою рекламу з журналу, яка просуває екологічні переваги носіння хутра. Обидві EFBA і IFTF раді, що ASA приймає твердження, зроблені в рекламі, визнаючи обширні  докази, представлені хутряною промисловістю, щоб обгрунтувати твердження,що хутрове 

звірівництво зменшило викиди CO2.

ASA вказав, про те, що технічні порушення принципів відбулися у зв'язку зі значенням поняття "екологічно чистий" . ASA вважає, що використання цієї термінології носив занадто абсолютний характер і повинен був бути більш порівняльним. Обидві EFBA і IFTF вітають роз'яснення з цього питання, який був спірним у багатьох областях маркетингу в цілому ряді секторів протягом багатьох років.

EFBA і IFTF тісно співпрацюють з ASA, щоб отримати рекомендації з цього питання, і вдячні організації за внесення такої необхідної ясності в цьому питанні. Це приносить ясну і чітку основу, на якій можна будувати майбутнє рекламних кампаній, які ілюструють переваги носіння цього красивого і натурального продукту.